سایه به سایه ات آمدم،


هم سایه شدیم ...

                              ... ندیدیم !

پا به پایت آمدم،


فقط یک رد پا باقی ماند ...

                                   .. ندیدیم !

دست در دستت آمدم،


دست هایت گرم گرم شد، سردت نشد

                                         .. ندیدیم !

من همیشه همراهت آمدم


و تو همیشه دنبال یک همراه می گشتی و

                                        .. هرگز ندیدیم !


 


نظرات شما عزیزان:

i lov u
ساعت17:37---6 مرداد 1391
زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !


i lov u
ساعت0:17---6 مرداد 1391
به اولین شخصی که گفتم دوست دارم تو بودی ولی انقدر دل شکستن برات راحت که دل ما رو هم شکستی مشکلی نداره انقدر دل ما شکسته که دیگه ضد ضربه شده




مهدی
ساعت16:24---5 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!



چرا که در تاریکـــ ـی ..



چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!



و هر لحظــــــــ ـه ..



این امیـــــ ـد ..



در درونــــــ ــم ریشه می زند ...







که آمده ای...







ولی من ندیده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





از دلـــِ:باران| چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, | 16:44 | + | موضوع: <-PostCategory-> |





Susa Web Tools

كد تغيير شكل موس

كد تغيير شكل موس


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ