خسته ام رفیق
 
خسته
 
نه اینکه کوه کنده باشم
 
دل کنده ام..
 
baran


نظرات شما عزیزان:

i lov u
ساعت0:33---6 مرداد 1391
روی تو حسلب دیگه ای باز کرده بودم !ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم همه راست میگن که تو یه آدم دو رویی هستی !یک روت ماه ویه رویه دیگه ات گل! یکی از یکی قشنگتر...

i lov u
ساعت0:24---6 مرداد 1391
گـــاهی وقتـــا دلـــم میخـــواد مثـــل جـــودی ابـــوت باشـــم!

پـــر انـــرژی ...

با خنـــده هایی کـــه از تـــه دلــــن ...

گریـــه هایی کـــه بـــا دلـــیلـــن ...

بـــا اون شخصیتـــی کـــه جـــلوی هیشـــکی نمیشکنـــه ...

و یـــه بابا لنـــگ دراز کـــه واسش بنویســـم....!
..


پسرک بارانی
ساعت12:53---5 مرداد 1391
یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه .. این قفس بازه ولی قلب من زندونیه
من پشیمون می‌کنم جاده رو از رفتنت .. تو نباشی می‌پره عطرتم از پیرهنت

میخوام آروم شم تو نمیذاری .. هر دو بی رحمن عشق و بیزاری
همه دنیامو زیر و رو کردم .. تو رو شاید دیر آرزو کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





از دلـــِ:باران| چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, | 16:47 | + | موضوع: <-PostCategory-> |





Susa Web Tools

كد تغيير شكل موس

كد تغيير شكل موس


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ